مراحل ثبت شرکت – راهنمای قدم به قدم ثبت شرکت

بصورت کلی زمانی که یک برند ثبت شود، می توان آن را رشد داد و محصول یا کالای خود را در میان مردم کشور یا حتی در اماکن برون مرزی معرفی کرد.برند های بسیار معروفی امروزه در سر تا سر دنیا وجود دارند که همگی ما با آن ها آشنا هستیم.شرکت ها برای معرفی کالا و خدمات خود در قالب یک لوگو، اسم و یا نشان، اقدام به ثبت برند می کنند که خود مزایای ویژه ای نیز دارد. شرکت هایی که دارای برند هستند، می توانند محصولاتشان را از سایر محصولات متمایز سازند و از طریق برند محصول خود، برای گسترش معروفیت و کسب درآمد بیشتر اقدام نمایند. چنانچه قصد ثبت شرکتتان را دارید، تیم فنی و متخصص ما با تکیه بر توان بالای مجموعه کارشناسان فنی خود، همواره در تلاش است تا همراهی مطمئن در مسیر تحقق اهداف شما عزیزان باشد. برای طی مراحل ثبت شرکت سهامی خاص خود به صورت اصولی و دقیق و بدور از هر گونه اضطراب و نگرانی توصیه می شود که این امر را به یک شرکت حقوقی بنام همچون شرکت ثبت کاج بسپارید تا متخصصین این کار با ریز بینی و رعایت تمام قوانین در اسرع وقت اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند و دچار هیچ مشکلی نشوید. Th is da ta was cre᠎ated wi​th the help of GSA Conte nt G enerator᠎ D​em over si on᠎!

ثبت شرکت ها

مراحل اداری موارد فوق منوط به تهیه مدارک و طی شدن مراحل خود را دارد. 4. با طی کردن این مراحل، کارشناس حقوقی به بررسی اطلاعات وارد شده می پردازد، اگر دارای نقص باشد برای شما درسامانه ابلاغ رفع نقص ارسال می گردد و باید نقص را رفع نمایید و در صورت عدم نقص اطلاعات، آن را تاًیید می کند. اگر سرمایه شرکت به طور کامل فراهم نشده است، میزان تعهد پرداخت هر یک از شرکا باید جداگانه معین شود. اگر سرمایه اولیه شرکت به طور کامل فراهم نشده است، میزان تعهد پرداخت هر یک از شرکا باید جداگانه معین شود. نوع روزنامه رسمی را اعم از ابرار یا جمهوری اسلامی انتخاب کنید و مدارک خواسته شده در سامانه را بارگذاری نمایید. اظهارنامه در واقع سند ثبت شرکت سهامی خاص است که مفاد آن را موسسین تنظیم میکنند و هنگام تاسیس کمپانی به اداره ثبت شرکتها تسلیم مینمایند. اظهارنامه سندی است که موسسین در هنگام تاسیس شرکت سهامی خاص به اداره ثبت شرکتها تسلیم میکنند و تعهدات مالی مجموعه و شرکا را در آن درج مینمایند. 7. خلاصه مفاد اساسنامه باید ظرف مدت یکماه در روزنامه رسمی کشور و در یک روزنامه کثیرالانتشار درج و منتشر شود.لذا درج در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران آخرین اقدام جهت ثبت شرکت می باشد.

همچنین نام بانک و شماره حسابی که وجوه پرداختی در آن واریز میشود نیز باید درج شود. بررسی اولیه مدارک و ضمایم توسط کارشناس مربوطه بعد از واریز هزینه اظهارنامه پرونده. احراز هویت متقاضیان، اخذ امضا از متقاضیان در ذیل ثبت در دفتر، تصدیق متقاضیان تحت عنوان ثبت با سند برابر است، نوشتن شماره ی ثبت در اظهارنامه و شرکتنامه ی شرکت از سایر اقدامات مسئول دفتر می باشد. توجه داشته باشید که جهت تسریع شدن فرآیند احراز هویت به ثبت حداقل ۲ قبض نیاز است. هویت کامل و اقامتگاه موسسین. بر طبق قانون موسسین شرکت سهامی خاص نسبت به اعمال و اقداماتی که به منظور تاسیس و به ثبت رساندن شرکت انجام دادهاند مسئولیت تضامنی دارند. نام شرکت، اقامتگاه آن، موضوع فعالیت کمپانی، مبلغ سرمایه اولیه و تفکیک نقدی و غیرنقدی بودن آنها، تعداد سهام، میزان تعهد هر یک از موسسین برای تامین سرمایه مجموعه. تعداد سهامداران نباید از سه نفر کمتر باشد. تعداد سهام بانام و بینام و مبلغ اسمی آنها و در صورتی که سهام ممتاز نیز مورد نظر باشد، تعیین تعداد و خصوصیات و امتیازات اینگونه سهمها. تفکیک داراییهای نقدی و غیرنقدی و قیمتگذاری آوردههای غیرمنقول نیز در همین سند انجام میگیرد.

تفکیک داراییهای نقدی و غیرنقدی کمپانی و قیمتگذاری آوردههای غیرمنقول مثل خودرو و ملک نیز در همین سند انجام میگیرد. ثبت نام درخواستی: پس از تعیین اولویت نام، اضافه کردن نام درخواستی و وارد کردن توضیحات متقاضی (درصورت لزوم) باید آن نام را ثبت کنید تا در قسمت پایین فرم نمایش داده شود؛ برای انجام این کار باید بر روی گزینه “ثبت نام درخواستی” کلیک کنید. شرکت سهامی خاص بلافاصله پس از انجام دادن اقدامات اولیه (1-امضای اساسنامه 2- تعهد سرمایه 3- انتخاب مدیران و بازرسان) به وسیله موسسان تشکیل می شود؛ یعنی امضای اساسنامه، تعهد کلیه سهام و پرداخت مبالغ نقدی لازم، انتخاب مدیران و بازرسان و قبول سمت کتبی آنان. مطابق با مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1400، پذیرش در این آزمون و راه یابی داوطلبان به دوره کارآموزی مستلزم کسب امتیاز قبولی لازم در هر دو مرحله آزمون کتبی و همچنین مصاحبه آزمون وکالت قوه قضائیه 1400 می باشد. این سند باید در دو نسخه تهیه شود و نسخه مهرشده آن که پس از نهایی شدن ثبت برای موسسان فرستاده میشود باید در مدارک مجموعه نگهداری شود. هزینه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیر الانتشار با فرض بر اینکه روزنامه انتخابی شما روزنامه ابرار باشد، تقریباً از ۲۵۵/۰۰۰ تومان (دویست و پنجاه و پنج هزار تومان) به بالا است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *